Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
 

Kalendarz brań

Najnowsze ogłoszenia

tutaj lista najnowszych kilku ogloszen jak na elka.fm

reklama

Dowcipy

Jasio pyta tatę:
- Gdzie byłeś?
- Na rybach.
- A co łowiłeś?
- Szczupaki.
- Dużo złowiłeś?
- Ani jednego.
- To skąd wiesz, że to były szczupaki?

Najnowsze ogłoszenia



Kontakt z redakcją


  Napisz do nas:
ryby@elka.fm

Telefon komórkowy: Artur Grobecki
605-138-648
065 529 56 78 



Reklama

Twoja reklama w portalu ryby.elka.pl! Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym:
e-mail: reklama@elka.pl
tel. 65 529 56 78 (centrala Radia Elka)
 

Okręg nagrodził wędkarzy

W siedzibie okręgu PZW Leszno odbyło się spotkanie wędkarzy rywalizujących w rocznym cyklu Grand Prix Okręgu w kategorii spławikowej i spinningowej. Była to także okazja do wręczenia nagród w klasyfikacji Wędkarza Roku oraz dla najlepszego juniora. W spotkaniu uczestniczył prezes okręgu Ryszard Dworacki, wiceprezes d.s sportu PZW Leszno Jerzy Heinze oraz dyrektor biura Andrzej Murek. Podczas spotkania był czas na omówienie planów sportowych na bieżący rok w tym organizacji Mistrzostw Polski Kobiet. W kategorii Wędkarz Roku nagrody wręczył główny pomysłodawca cyklu Szymon Szymkowiak. Pamiątkowy grawerton otrzymał ubiegłoroczny wicemistrz polski juniorów w spinningu Maciej Pietrzak. 
więcej w galerii :

Grand Prix Okręgu - spławik:
1.Dariusz Starosta - Hydromak Poniec 
2.Tomasz Łukowiak - Balaton Miejska Górka 
3.Bartłomiej Starosta - Hydromak Poniec
Grand Prix Okręgu - spinning:
1.Tomasz Wydrzyński - Czakuszka Leszno
2.Artur Grobecki - Czakuszka Leszno
3.Sylwester Wawrzyniak - Czakuszka Leszno
Wędkarz Roku - spinning:
1.Artur Grobecki - Czakuszka Leszno
2.Robert Rutkowski - Czakuszka Leszno
3.Maciej Pietrzak - Czakuszka Leszno
 

Komentarze 

 
#1 2014-04-10 08:34
Zadam pytanie : a dlaczego pominięto najważnieszej dziedziny -karpiarstwo ?
To najbardziej prężna dziedzina sportu wędkarskiego, to najlepsi wędkarze, 70% przemysłu wędkarskiego pracuje dzisiaj pod karpiarzy. Rybomania 2014 to 70% powierzchni targów ustawiona pod karpiarzy, a klasyfikacji nie ma ? Koledzy z zarządu Okręgu, uwzględnijcie też i nas, protestujemy przed taką ignorancją nas .
DARZ WODO
Cytować
 
 
#2 2014-04-11 19:47
A i nas kolego też nie ma Sumiarzy i nie rycze jak baba tak jak ty,przejmujesz się
Cytować
 
 
#3 2014-04-11 20:24
jak tak ci na tym zalezy to sam coś w tą stronę podziałaj kolego. myślisz ze spinningiści i spławikowcy nie walczyli o takie klasyfikacje? klasyfikacja Wędkarz Roku to nic innego tylko pomysł Szymona Szymkowiaka(jak umiesz czytać ze zrozumieniem to w artykule jest o tym wzmianka),a grand prix okręgu tez by nie było gdyby nie spinningiści z Czakuszki i spławikowcy z okręgu. chcesz miec klasyfikacje to idz do okręgu i porozmawiaj z władzami. mądry to tylko jesteś w komentarzach a jak miałbys sie odezwać na jakimś zebraniu z tym związanym to schowałbyś "głowę w piasek". i pisząc o tym ze karpiarze to najlepsi wędkarze w kraju roz......es mnie na łopatki...banda kolesi siedzących przez tydzień w jednym miejscu,chlejąca alkohol, i waląca tony gnijącego żarcia na dno akwenu... porażka...a to ze Rybomania jest robiona pod karpiarzy to nic nie znaczy...dziwne zeby nie było tego więcej ilościowo jak kazdy producent ma kilkaset różnych rodzai kulek,pelletów, zanęt, dipów, mat i innych pierdołów(gadżetów)...
Cytować
 
 
#4 2014-04-13 17:55
Widać kol. Marianie że obracasz się nie w tym gronie, bo " moi" karpiarze jakoś inaczej podchodzą do zagadnienia. To elita bardzo etycznych wędkarzy, a ryba jest traktowana z nadzwyczajnym szacunkiem.
DARZ WODO
Cytować
 
 
#5 2014-04-14 09:38
Cytuję miro:
Widać kol. Marianie że obracasz się nie w tym gronie, bo " moi" karpiarze jakoś inaczej podchodzą do zagadnienia. To elita bardzo etycznych wędkarzy, a ryba jest traktowana z nadzwyczajnym szacunkiem.
DARZ WODO

Kolego Miro-czy ty znasz biologię karpia,sposób odżywiania że nazywacie się elitą - powiem dosadnie,wielu z was to ludzie jeszcze pierwotni itd.itd.Pozdrawiam i życzę wspomnianej lektury.
Cytować
 
 
#6 2014-04-14 11:11
i chwała wam za to ponieważ raz byłem przypadkiem na takich karpiowych zawodach zupełnie w nich nie uczestnicząć i niby wielki klub karpiarzy a już na początku dzienno-nocnych zawodów byli tak napruci ze nie byli w stanie ryby podebrać a niby z takiego znanego klubu "karpiarzy" którzy nie raz na tym portalu byli wymieniani... dlatego tez jest takie mniemanie o karpiarzach.
Cytować
 
 
#7 2014-04-14 16:45
marian daruj,cyt.banda kolesi siedzących przez tydzień w jednym miejscu,chlejąca alkohol, i waląca tony gnijącego żarcia na dno akwenu...kazdy lubi wypic browara w dobrym towarzystwie,z gnijacym zarciem nie przesadzaj a i na pewno wiekszy burdel nad ow akwenem robie i zostawiam nie ja "karpiarz" a inni.do radi-moze wielu "pierwotni"jak to piszesz ale do polowy zwyklych wedkarzy to maly odsetek,pozdrawiam.
Cytować
 
 
#8 2014-04-15 09:52
Do kom. 5 radi / a co ma wspólnego biologia karpia do zajmowanego stanowiska, czyli nagradzania wedkarzy z poszczeólnych specjalności wędkarstwa ?
A co do mojej wiedzy kolego, obyś 1/2 tyle przeczytał co ja, obyś w 1/2 zagłębił się np. produkcję zanęt karpiowych (proteiny - jestem producentem ) to mógłbyś dopiero o aminobiałkach ,spirulinie, GLM, czy GLS ze mną porozmawiać. Ja obracam się wśród kapiarzy bardzo oddanych sprawie, czego życze i Wam.
DARZ WODO
Cytować
 
 
#9 2014-04-16 12:53
Karp = szkodnik polskich wód i tyle w temacie.
Te wszystkie proteiny itp. to jeden wielki marketing, który ma na celu obrabianie portfeli wędkarzy nazywających się po żal się Boże "elitą" kol.Miro i wyznających zasadę ten kto nie jest z nami jest przeciw nam - chodzi oczywiście o wyzywanie innych np. od mięsiarzy.
Sam osobiście w roku 2012 spotkałem kilku panów nazywających się karpiarzami. Niestety jeden z tych panów w czasie "brania" był tak słaby, że zamiast wstać i podnieść kij sam wpadł do wody i pozostali koledzy musieli go ratować. Niestety sami też nie mieli więcej sił co ich kolega. Sytuacja śmieszna ale pokazująca obraz karpiarstwa.No ale co karpaiarze to karpiarze świete krowy które myślą że wszystko im się należy
Cytować
 
 
#10 2014-04-16 23:18
Widzę, że ktoś ma tutaj karpiowe kompleksy ;)
Cytować
 
 
#11 2014-04-17 13:37
Cytuję miro:
Do kom. 5 radi / a co ma wspólnego biologia karpia do zajmowanego stanowiska, czyli nagradzania wedkarzy z poszczeólnych specjalności wędkarstwa ?
A co do mojej wiedzy kolego, obyś 1/2 tyle przeczytał co ja, obyś w 1/2 zagłębił się np. produkcję zanęt karpiowych (proteiny - jestem producentem ) to mógłbyś dopiero o aminobiałkach ,spirulinie, GLM, czy GLS ze mną porozmawiać. Ja obracam się wśród kapiarzy bardzo oddanych sprawie, czego życze i Wam.
DARZ WODO
Kolego -przez takich ,,wspaniałych,,jak ty nasze wody zarastają,tzw.karpiarze walą do wody twoje smrody które po 4 godzinach to tylko szlam.
Cytować
 
 
#12 2014-04-18 10:21
Tak jak MIRO napisał, żebyś choć w 1/2 znał ichtiologię ryb, rodzaje przynęt i ich skład , żebyś w 1/2 był tak etyczny co ten karpiarz, to nasze wody byłyby tak "pełna" jak w Szwecji.
Masz w stosunku do tego kolegi zerową wiedzę , nie choć z nim w dyskus bo nawet nie wiesz co to spirulina czy glugs. Każdy ma prawo specjalizować się w połowie konkretnego gatunku ryby.
90% łowisko w Polsce oparte jest na amurze i cypryniusie , radzą sobie doskonale, nie ma żadnych zachwiań biofauny.
Więcej tolerancji i wiedzy a każdy znajdzie coś dla siebie.
Cytować
 
 
#13 2014-04-18 19:48
Taki przykładów wśród "gliżdziarzy" mogę Ci podać paręnaście gdzie "wędkarz" zaparkował rowerem w jeziorze . Ale co gorsza, oni biorą do siaty wszystko co ma ogon, wzdręgę po 8cm, okonia po 10cm, szczupaka po 25cm itd. Tylko że pseudokarpiarzy jest ze 10% a gliżdziarzy 90%. Grupa karpiarska zrzeszona w teamach to na ogół elita przez duże "E". Popieram karpiarstwo.
Cytować
 
 
#14 2014-04-19 09:49
Gliżdziarze którzy nie mają ani wiedzy , ani zielonego pojęcia o ichtiologi zajmują głos jako "ekspeci"ha.....ha.... Popatrz tylko na takie zjawisko, karpiarz po sobie zostawia czysto, ryba wypuszczona, a zanęcanie pelletem czy proteiną nie odbywa się jak piszesz wiadrami a jedynie pod PVA np. stick mixa ( o czym w ogóle nie wiesz, bo skąd, jak zakładasz glizdy).
Najpierw poczytaj sobie , naucz się podstaw nowoczesnego wędkowania, a póżniej krytykój karpiarzy, bo to największa elita wędkarstwa w Europie.
Cytować
 
 
#15 2014-04-19 20:48
Gliżdziarze, mięsiarze no tak kultura pełną gębą - tak oto elyta "karpiowa" traktuje innych. Obrażać to wy umiecie - chłopcy co kupili sobie gadżety, nauczyli się kliku wahowych nazw i dali się nabrać na marketing uczą innych wędkarstwa.
Cytować
 
 
#16 2014-04-20 14:32
popieram karpiarzy, to co piszecie to tylko wasza niewiedza, kol. z kom. 1 to
jeden z najlepszych karpiarzy, bardzo etyczny, o sporej wiedzy . Nie można krytykować jak się nie wie kogo , obyś wiedział to co ten Pan na temat ryb tobyś chyba już książkę mógł napisać.
Brawo karpiarze, walczcie o swoje.
Cytować
 
 
#17 2014-04-21 08:47
Tu nikt nie chce uczyć Pana wędkarstwa skoro Pan wszystko już umie. Tu chodzi tylko o tolerancję i zaakceptowanie karpiarstwa. Pan niech łowi na swoje przynęty a my na swoje, i tak nikt Pana nie przekona do nowoczesności ? skoro wszystko nazywa Pan gadżetami. Ich na to stać, mają wyniki i ok, a Pan im zazdrości że nie może sobie kupić namiotu z łóżkiem za 2,5tys. , to jest przykre.
Cytować
 
 
#18 2014-04-21 17:22
Walczcie o swoje karpiarze, siedziałem niedawni koło takiego na jeziorze. To fantastyczni ludzi, mnóstwo sprzętu, ale potrzebnego, zachowanie wzorowe, jak odjeżdżał po 3 dnia wszystko posprzątał, nie to co inni wędkarze, papiery i puszki oczywiście pozostawiali. Złowił dwa karpie i leszcza, sfotografował i wypuścił, brawo, byłem pod wrażeniem zachowania.
Cytować
 
 
#19 2014-04-21 20:28
Kol. Rafale nie rozumiesz o co chodzi. Nikt nikomu tu nie zazdrości - no chyba, że zazdrościcie, że jedni maja swoją klasyfikację a drudzy nie. Ja nie muszę wydawać tyle kasy aby sobie połowić. Nie zamykam się na jedną dziedzinę wędkarstwa oraz na jeden gatunek ryb. Lubię sobie połowić różne gatunki i nawet te małe mnie cieszą. Nie muszę jechać nad wodę na kilka dni, nie muszę używać pelletu, protein i wysypywać tony tego do wody - mi wystarczy kilka godzin spędzonych nad wodą.
Uważam karpia za szkodnika Polskich wód i tyle w temacie.
W obecnych czasach wszystko zaczyna się obracać wokół karpiarstwa i uważam to za bardzo niebezpieczne. Nikogo nie pouczam jak ma łowić i nikogo nie obrażam. Uważacie się za elitę to zachowujcie się jak elita. Nie obrażajcie innych od gliżdziarzy i mięsiarzy bo zachowujecie się tak jak wy byście nigdy w życiu na haczyk robaczka nie założyli. Chcecie mieć osobną klasyfikacje ok wasza sprawa i nic mi do tego. Wystosujcie pismo do okręgu i niech Zarząd Okręgu decyduje.
Swoją drogą propagujecie zasadę "no kill" obawiam się, że zaraz będziecie za zasadą "no fishing".
Pozdrawiam serdecznie i kończę dyskusje.
Cytować
 
 
#20 2014-04-22 07:40
Pozwole sobie o mały komentarz.
Nie wiem czy dobrze czytam z zrozumieniem,ale temat (karpiarze),zazwyczaj komentowane są przez Wschowe,lub jej okolice.
Zdaje sobie sprawę że tam lobbing jest duży na tą technikę połowu.
Dlatego kiedy czytam temat z tym związany to wiem że tam głowy się gotują.
Cytować
 
 
#21 2014-04-22 15:42
Gonza , nareszcie dobrze gadasz, nie walcz z wiatrakami, to tacy sami wedkarze jak Ty, tylko inna technika i inne pieniądze. Karp i amur przy rozsądnym zarybieniu nie jest szkodnikiem , a do przerybienia u nas nigdy nie dojdzie.
Cytować
 
 
#22 2014-04-23 12:18
Taka afera o nic każda metoda wędkowania jest dobra nie chodzi o to jak wędkować tylko o zachowanie nad wodą kto lepszy.
- glizdziarz łowiący na zestaw trzech wędek i spinnig jednocześnie tzw. (zestw wonieski)
- karpiarz łowiący z wywózką 200m od brzegu i drzący "r--a" jak ktoś łodzią podpłynie (trzech takich blokuje ładny kawałek akwenu)
- spinnigista z "premedytacją" szukający zestawów gruntowych.

Każdy ma coś za uszami oczywiście wszyscy po sobie sprzątają tylko ktoś złośliwie z koszy wyjmuje opakowania po robakach, peletach, zanętach i blistry po sztucznych przynętach i rozpie---a nad wodą
Cytować
 

Dodaj komentarz

reklama
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.

Kod antysapmowy
Odśwież

reklama
puppies-marine